Ο κινεζικός γίγαντας τυχερών παιχνιδιών NetEase θα επαναφέρει το εμβληματικό «World of Warcraft» και άλλα δημοφιλή βιντεοπαιχνίδια της Blizzard Entertainment στη χώρα, ανέφεραν οι εταιρείες σε κοινή δήλωσή τους.
Η Blizzard με έδρα την Καλιφόρνια και η NetEase με έδρα τη Χανγκζού είχαν τερματίσει τη 15ετή σχέση τους το 2023 μετά από μια οξεία διαμάχη, αφήνοντας εκατομμύρια gamers στην Κίνα συντετριμμένους.
«Μετά από ένα χρόνο διαπραγματεύσεων, η Blizzard και η NetEase είναι στην ευχάριστη θέση να ευθυγραμμιστούν σε μια πορεία προς τα εμπρός, για να εξυπηρετήσουν και πάλι τους παίκτες στην ηπειρωτική Κίνα», ανέφεραν οι εταιρείες σε μια ανάρτηση στον επίσημο λογαριασμό της NetEase Games στο Weibo.
Η νέα συμφωνία
Μετά από τη νέα συμφωνία θα επιστρέψουν στην Κίνα τα παιχνίδια «World of Warcraft», «Hearthstone», καθώς και άλλοι τίτλοι των σειρών Warcraft, Overwatch, Diablo και StarCraft, σύμφωνα με την ανακοίνωση.
Το «World of Warcraft», γνωστό και ως «WoW», είναι ένα εξαιρετικά δημοφιλές διαδικτυακό multiplayer παιχνίδι, που επιτρέπει στους χρήστες να πολεμούν τέρατα και να ταξιδεύουν μέσα από εκστρατείες στον μεσαιωνικό κόσμο του Azeroth.
Τα παιχνίδια «θα επιστρέψουν σταδιακά στην κινεζική αγορά ξεκινώντας από αυτό το καλοκαίρι», δήλωσαν οι εταιρείες, προσθέτοντας ότι θα δώσουν περισσότερες λεπτομέρειες σε μεταγενέστερη ημερομηνία.
Οι ξένες εταιρείες πρέπει να συνεργαστούν με τοπικούς εταίρους για να προσφέρουν βιντεοπαιχνίδια στην Κίνα. Τον Νοέμβριο του 2022, ωστόσο, η Blizzard και η NetEase ανακοίνωσαν ότι δεν θα ανανεώσουν τις συμφωνίες αδειοδότησης, καθώς δεν μπόρεσαν να συμφωνήσουν σε βασικούς όρους.
Ξεχωριστά, η Microsoft Gaming και η NetEase έχουν επίσης συνάψει συμφωνία για να διερευνήσουν τη μεταφορά νέων τίτλων της κινεζικής εταιρείας στις κονσόλες Xbox. Η Microsoft είχε ολοκληρώσει την εξαγορά της Activision Blizzard – μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών στον κόσμο – το 2023.
Κίνα εναντίον online παιχνιδιών
Η Κίνα έχει εξαπολύσει τα τελευταία χρόνια επιχείρηση καταστολής της τεράστιας βιομηχανίας online παιχνιδιών, καθώς το Πεκίνο προσπαθεί να αντιστρέψει αυτό που βλέπει ως αυξανόμενη τάση εθισμού στα παιχνίδια μεταξύ των νέων.
Το 2021, η Κίνα απαγόρευσε στους online gamers κάτω των 18 ετών να παίζουν τις καθημερινές και περιόρισε το παιχνίδι τους σε μόλις τρεις ώρες τα περισσότερα Σαββατοκύριακα.
Πρόκειται για μέρος της ευρύτερης επιχείρησης καταστολής του Πεκίνου που στοχεύει εταιρείες τις οποίες θεωρεί υπερβολικά ισχυρές, ιδίως στο χώρο του Big Tech.
Πηγή: cnn.gr
Διαβάστε επίσης: Πώς οικοδομείται ένα παγκόσμιο νόμισμα